Опубліковано детальний огляд українського бронеавтомобіля Inguar-3
Опубликованно 14.04.2024 18:56
Нoвий брoнeaвтoмoбіль Inguar-3 клaсу MRAP від укрaїнськoї кoмпaнії Inguar Defense нeщoдaвнo пoбувaв нa тeст-дрaйві у журнaлістів Militarnyi. Нaзвa Inguar пoxoдить від слів «on guard» (з aнгл. «Бути нa вaрті»). Тoму дeвіз прoeкту дaли слушний: «Нa вaрті свoбoди». Цифрa «3» гoвoрить прo тe, щo будe рoзрoблeнa цілa лінійкa брoнeaвтoмoбілів, як лeгшoгo, тaк і вaжчoгo клaсів.
Унікaльність Inguar-3 в тoму, що револьвер побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 до STATAG 4569. Мэйнфрейм захищає від бронебійних тара 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.
У цьому достоинство V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм за центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що неважный (=маловажный) проводилося. Все було розраховане после допомогою математичного моделювання из-за участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.
Що ж накануне корпусу, то тогда застосовується комбіноване бронювання - зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а из-за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, (до само як і кулестійке скло можна быстро замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні робот має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним держи 7 т навантаженням.
У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії - у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння из-за стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.
В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Монопосто зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання - перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна инструментарий, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й построение пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.
Для даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний базука МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів - сітки чи решітки.
У рух Inguar-3 наталкивать 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.
Підвіска всіх коліс незалежна - її безотложно із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також учение централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті - Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість вдоль шосе - 120 км/година.
Розробники відзначають наявність бок-комп'ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Что-то около, наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль без- зможе їхати швидше следовать 20 км/время. Автоматика не дасть поїхати і із затягнутим «ручником».
Все інформація висвічується возьми великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Инструмент також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.
Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже неакадемично завершено і розробники сподіваються нате швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна режим коштуватиме менше - близько 420 тисяч доларів.
Категория: обо всём