BMW продемонструвала електричний кросовер нового сімейства Neue Klasse
Опубликованно 22.03.2024 03:42
Прeзeнтaцію eлeктрoмoбілів нoвoгo пoкoління BMW рoзпoчaв вoсeни минулoгo рoку кoнцeптoм сeдaнa Vision Neue Klasse. Гeрoєм нинішньoї прeм'єри стaв крoсoвeр нoвoгo eлeктричнoгo сімeйствa - Vision Neue Klasse X.
Впeршe нaзву «Neue Klasse» («нoвий клaс») бaвaрськa мaркa зaстoсувaлa нa пoчaтку 1960-x рoків. Йoгo oдeржaлa лінійкa нoвиx спортивних седанів великого класу. Тоді поява сімейства BMW 02 врятувала компанію від зникнення.
Сьогодні існуванню компанії нічого маловыгодный загрожує, але активний розвиток світового автопрому потребує стрімких рішень. BMW вже багато років експериментує з електромобілями та гібридами. Нова лінійка «Neue Klasse» - це переосмислення бачення автомобіля BMW. Зі слів голови правління BMW AG Олівера Зіпсе, Neue Klasse - це набагато більше, ніж просто-напросто автомобіль чи конкретна концепція, це нове визначення бренду BMW.
Як кажуть у компанії, дебаркадер Neue Klasse позбавиться традиційного електронного блоку управління (ЕБУ). Його замінять «супермізки» - «високопродуктивні компутер'ютери, що ефективно працюють дружно над тим, що досі оброблялося окремо». Кожен «супермозок» матиме у 10 разів більшу обчислювальну потужність, ніж звичайний ЕБУ. Це разрешить одному «супермозку» контролювати всі аспекти динаміки руху, від передачі крутного моменту накануне керування тягою, підвіскою та їздовими режимами. Другий керуватиме всіма аспектами автоматичного водіння, від рульового керування та гальмування впредь до датчиків та GPS-навігації.
BMW обіцяє, що окрім обчислювальної потужності використання «супермозку» согласиться спростити архітектуру та зменьшити розмір і вагу необхідного обладнання. А це краща динаміка, точність, ефективність та ще більше задоволення від водіння.
В електромобілях Neue Klasse використовуватиметься нова версія силової установки eDrive шостого покоління та нові літій-іонні акумулятори з круглими комірками. Щільність зберігання енергії у них для 20% більша, ніж у нинішніх призматичних. 800-вольтова архітектура забезпечить швидкісну зарядку батареї: бери 300 км по (по грибы) 10 хвилин.
Показники потужності та продуктивності Vision Neue Klasse X невыгодный озвучуються. Обмежилися демонстрацією дизайну майбутнього кросовера. Загалом силуєт концепту добре знайомий шанувальникам BMW, але кабіна у нього повністю прозора. У тому числі следовать рахунок вузьких стійок, великого лобового скла та панорамного даху. Від актуальних моделей BMW концепт відрізняється витягнутими соответственно вертикалі вузькими фірмовими ніздрями з подвійними рамками.
Мінімалістично оформлений гостиная обіцяє новий рівень інтеграції. Ради керування функціями автомобіля відповідатиме сенсорний монитор або елементи получи и распишись кермі. Другий повнорозмінний монитор біля основи лобового скла інформуватиме водія оборона швидкість, заряд батареї та інші параметри, які раніше виводилися сверху панель приладів. Також у розпорядженні водія опиниться проєкційний екран. Декілька фізичних кнопок збереглися лише возьми центральній консолі.
Інтер'єр обох концептів оздоблений текстилем Verdana, який, як стверджується, виготовлений з рослинних та мінеральних компонентів. Литі елементи салону виготовлені з переробленого «морського» пластику.
Як стверджується, серійна версія Vision Neue Klasse X виглядатиме предприимчиво так само, як і концепт. Єдине - в салоні може з'явитися більше фізичних елементів керування. Запустити виробництво першого кросовера Neue Klasse компанія обіцяє у 2025 році.
Категория: обо всём