Весь річний обсяг випуску MAN eTruck вже розписано по клієнтах


Опубликованно 25.01.2024 00:49

Весь річний обсяг випуску MAN eTruck вже розписано по клієнтах

Зaплaнoвaні дo випуску нa 2024 рік мaгістрaльні тягaчі MAN eTruck лімітoвaнoї сeрії вжe рoзкупили: вaнтaжівкa з щoдeнним зaпaсoм xoду дo 800 кілoмeтрів знaйшлa свoїx приxильників щe дo вeликoсeрійнoгo вирoбництвa.

Aвтoмoбіль интересах пeрeвeзeнь нa далекі відстані eTrucks надійде першим клієнтам вже у 2024 році. Всього отримано 700 замовлень. Також почали надходити запити получи замовлення з повномасштабного виробництва, яке розпочнеться получай заводі MAN в Мюнхені у 2025 році.

Давно речі, на згаданому підприємстві будуть виготовлятися вантажівки з дизельним і акумуляторно-електричним приводом. Складальна лінія працюватиме у гнучкому графіку в залежності від ситуації попиту. Планується, що задолго. Ant. с 2030 року подруга жизни нових вантажівок MAN, які поставляються в Європу, будуть мати електроприводи.

«Ми раді, що нова електрична вантажівка MAN була где-то добре сприйнята нашими клієнтами з самого початку. Унікальна модульна концепція батареї, яка пропонує правильний компроміс між запасом поворачивайтесь та корисним навантаженням про будь-якого застосування та дозволяє використовувати всі поширені типи надбудов, безсумнівно, сприяє цьому. Проте нам терміново потрібна правильна громадська зарядна інфраструктура, щоб вантажний транспорт получай дорозі з нейтральним викидом CO2 міг набирати швидкість, а клієнти мало-: неграмотный розчаровувалися через початкову ейфорію», - зазначив генеральний принципал MAN Truck&Bus Олександр Власкамп.

В думку головного менеджера бренду, потрібно «щонайменше 50 000 зарядних точок у Європі вплоть до 2030 року, щоб здійснити послідовний перехід». Спільне підприємство Milence, дескать засновниками є MAN, Volvo Group і Daimler Truck, має бери меті створити щонайменше 1700 високопродуктивних і мегаватних зарядних точок угоду кому) комерційних транспортних засобів точно по всій Європі.

Нові MAN eTGX і MAN eTGS характеризуються високим ступенем варіативності конфігурації акумуляторів із можливістю вибору від трьох поперед шести акумуляторів. Завдяки шести блокам акумуляторів, двое з яких встановлено під кабіною та ще чотири збоку від конопля автомобіля, eTGX та eTGS пропонують по 480 кВт.время корисної місткості акумулятора угоду кому) щоденного пробігу предварительно 800 кілометрів.

Бери додаток до стандарту CCS із потужністю поперед 375 кВт, MAN пропонує ще потужніший штамп мегаватної зарядки (MCS) угоду кому) швидкої проміжної зарядки під часочек перерв у водінні, який спочатку забезпечить 750 кВт, а получи пізнішому етапі розширення навіть більше ніж Водан мегават зарядної потужності.



Категория: обо всём