Ferrari не збирається відмовлятися від ДВЗ
Опубликованно 18.05.2023 05:14
Вирoбники спoрткaрів вaжкo рoзлучaються з двигунaми внутрішньoгo згoряння, нaвіть нeзвaжaючи нa більш зручну в целях їxньoї прoдукції динaмічну xaрaктeристику тягoвиx eлeктрoдвигунів. Ітaлійськa кoмпaнія Ferrari зaявилa, щo безграмотный хоче припиняти випуск ДВЗ, вважаючи їх следовать важливий елемент спадщини марки.
Як зізналися в інтерв'ю BBC представники італійського автовиробника, Ferrari має намір випускати двигуни внутрішнього згоряння предварительно кінця 2030-х років, і неважный (=маловажный) збирається нав'язувати клієнтам экземпляр силової установки. Це отнюдь не завадить марці у 2025 році представити свій перший електромобіль, а гібридні версії спорткарів вона випускає вже за один присест.
Конкуруюча британська пломба McLaren, за словами її генерального директора, теж дотримується консервативного підходу перед електрифікації спорткарів, називаючи однією з серйозних перешкод бери цьому шляху високу масу тягових акумуляторів, що обмежує динамічні здібності електромобілів.
Тим неважный (=маловажный) менш, Ferrari минулого року оголосила, що поставила собі из-за мету досягти вуглецевої нейтральності прежде 2030 року. Получай практиці це досягатиметься неважный (=маловажный) тільки активним розширенням гами гібридів та випуском електромобілів, а й переходом возьми використання синтетичних видів палива на двигунів внутрішнього згоряння. Розробку останніх Ferrari никак не припинить.
Спочатку передбачалося, що поперед 2035 року Європа та низка інших регіонів заборонять продаж нових транспортних засобів з ДВЗ, але в березні прежде європейського законодавства було внесено поправки, які допускають можливість подальшої експлуатації машин із цим типом силової установки после умови їхнього переведення сверху використання синтетичних видів палива. Такий енергоносій виявиться досить дорогим у виробництві, але чтобы покупців престижних спорткарів він если по кишені, а виробники останніх зможуть зберегти випуск ДВЗ.
Як пояснив атаман Ferrari Бенедетто Вінья (Benedetto Vigna), саме клієнт повинен вирішувати, яку машину вибрати - з ДВЗ, гібридну или електричну. При цьому генеральний распорядитель визнає, що в низці регіонів машини з ДВЗ зрештою будуть заборонені, тому качество і готова пропонувати моделі з альтернативними видами силових установок.
Категория: обо всём