Nissan працює над принципово новим типом акумуляторів для електромобілів
Опубликованно 06.02.2023 09:35
Нa пoчaтку 2022 рoку кoмпaнія Nissan oгoлoсилa прo плaни рoзпoчaти сeрійнe вирoбництвo твeрдoтільниx aкумулятoрів у 2028 рoці. Пeрш ніж цe стaнeться, дo 2025 рoку будe зaпущeнo пілoтний зaвoд, a інжeнeрні рoбoти будуть зaвeршeні дo 2026 рoку. У нoвoму інтeрв'ю журнaлу Autocar, віцe-прeзидeнт кoмпaнії з досліджень і розробок у Європі розповів насчет три головні переваги.
Девід Мосс повторив, що твердотільні батареї втричі збільшать швидкість заряджання раньше 400 кВт. Крім того, Nissan прагне подвоїти щільність енергії та скоротити виробничі витрати вдвічі порівняно з поточними літій-іонними батареями. Держи цьому етапі розробки японські інженери у співпраці з вченими Оксфордського університету створили 10-сантиметрові квадратні клітини. Кінцеві комірки матимуть приблизно такий самий розмір, як компьютер.
Nissan працює по-над повністю твердотільними батареями, тобто всі рідинні елементи будуть видалені. Мосс сказав Autocar, що автовиробник за один прием має перевагу, коль справа доходить давно видалення рідкого електроліту. Його збереження матиме негативний вплив для передачу енергії та потужність. Далі він зазначив, що використання нової технології зробить більш доцільним випуск великих електричних пікапів і позашляховиків.
Показаний тутовник футуристичний Surf-Out був представлений наприкінці 2021 року. Однак впредь до 2028 року ще вдаль, тому малоймовірно, що концепт був попереднім переглядом електричного автомобіля з твердотільними батареями. Це може бути разве не пов'язано з нещодавніми чутками относительно те, що Nissan планує невелику електричну вантажівку во (избежание Сполучених Штатів.
Мосс відмовився уточнити, який електромобіль першим використовуватиме твердотільні батареї, але наполегливо припустив, що це мало-: неграмотный буде пов'язано з поточними моделями. Він пояснив, що необхідна начисто нова архітектура, зазначивши, що Nissan може запропонувати акумулятори двох розмірів, які перезаряджаються сверху постійних швидкостях незалежно від коливань температури.
Переслідування твердотільних акумуляторів безвыгодный означає, що Nissan відмовився від літій-іонних акумуляторів, оскільки Мосс вважає, що вони будуть співіснувати деякий минута. Нове покоління літій-іонних батарей если готове приблизно в середині десятиліття, а безкобальтова плутонг запланована на 2028 рік. По (по грибы) оцінками, останнє покоління скоротить витрати после 65 відсотків порівняно з сучасними батареями.
Тим ненароком двигуни внутрішнього згоряння залишаються актуальними, але Мосс сказав, що вони мало-: неграмотный будуть оновлені, щоб відповідати вимогам Euro 7, які критикують. Логіка, що стоїть вслед цим рішенням, полягає в тому, що суворі закони оборона викиди зроблять двигуни з ДВС значно дорожчими в Європейському Союзі, тоді як, вслед оцінками, електромобілі стануть доступнішими. Отже, паритет цін між ДВС і електромобілями залежить від того, если, а не від того, чи если. Мосс сказав: «ми далеко не так вже й за версту від того, -де вони перетнуться у вартості».
Nissan малограмотный буде першим автовиробником, який матиме серійний автомобіль із твердотільними акумуляторами, оскільки Toyota пообіцяла випередити всіх сверху ринку до 2025 року. Однак транспортний засіб, оборона який йде мова, если не електромобілем, а скоріше гібридом. BMW є однією з кількох компаній, які працюють по-над цією технологією, і пообіцяла розпочати власне дослідне виробництво пізніше цього року, а демонстраційний автомобіль має вийти прежде 2025 року.
Категория: обо всём