Mazda показала недорогий гібридний кросовер з роторним двигуном
Опубликованно 16.01.2023 03:49
Mazda відрoдилa рoтoрні двигуни чeрeз 11 рoків після зняття їx із вирoбництвa. Нoву силoву устaнoвку oтримaє гібридний крoсoвeр MX-30. Пoдрoбиці рoзпoвіли нa сaйті брeнду. darkness.in.ua
Вoстaннє Mazda викoристaлa рoтoрні двигуни нa спoрткaрі RX-8, вирoбництвo якoгo припинилося у 2012 році. Получи и распишись початку січня из этого следует відомо про відродження культового двигуна, який прославив компанію.
Получай автосалоні у Брюсселі Mazda показала MX-30 e-Skyactiv R-EV. Його роторний двигун розроблений з акцентом нате економічність.
830-кубовий бензиновий роторний двигун з безпосереднім упорскуванням має високий рівень стиснення 11,9:1. Він видає потужність 75 к.с. быть 4700 об/хв і 116 Нм крутного моменту рядом 4000 об/хв. Він отнюдь не обертає колеса, а працює як стимулятор для електромотора потужністю 167 к.с. і з крутним моментом 260 Нм, щоб збільшити ресурсы ходу.
Унікальна силова предписание дозволяє досягти запасу поддай жару до понад 600 кілометрів. Роторний двигун живиться від 50-літрового бензобака, встановленого пизда задньою віссю, а літій-іонний акумулятор місткістю 17,8 кВтг встановлений в днище кузова.
У Mazda вважають, що власники MX-30 e-Skyactiv R-EV переважно використовуватимуть електромотор. Повністю електричний ресурсы ходу за циклом WLTP становить 85 км.
Пользу кого повного заряджання акумулятора потрібно 1 годину 40 хвилин від розетки потужністю 11 кВт. Заряджання від 20 давно 80 відсотків быть використанні постійного струму 36 кВт займе 25 хвилин.
MX-30 e-Skyactiv R-EV розганяється від накануне 100 км/годик за 9,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою в 140 км/годок. Вага гібридного кросовера становить 1703 кілограми. Витрата палива становить лише 1 літр нате 100 кілометрів ради циклом WLTP.
У Німеччині Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV продаватимуть ради ціною від 35 990 євро. Топова версія Edition R коштуватиме 45 040 євро.
Категория: обо всём