Як працює система державних закупівель?


Опубликованно 19.12.2021 09:18

Як працює система державних закупівель?

В Україні, починаючи з 1 квітня 2016 року, змінився принцип проведення державних закупівель. Цей процес було переведено в електронну форму, що регламентовано законом «Про електронні закупівлі». Для підтримки цієї реформи було розроблено систему Прозорро, яка забезпечує проведення тендерів у різних сферах. Вона має свої принципи роботи й дає можливість для отримання позитивних факторів.

Як працює система державних закупівель?

Як відбувається робота у сервісі?

Робота системи Прозорро здійснюється за принципом проведення тендеру шляхом аукціону. У разі відгуку на заявку від підприємства користувач проводить процес за допомогою зниження ціни. Такі дії називаються редукціоном. Якщо є охочі взяти участь у покупці виставлених матеріалів, природних копалин, послуг, енергії та інших варіантів, то учасники братимуть участь у класичній версії аукціону.

Іншими словами, сервіс використовує дві ключові моделі для тендерів. У першому випадку – це голландська версія, а у другому – англійська. Подібні варіанти дозволяють скоротити витрати коштів та збільшити прибутковість.

Для проведення процесу користувачам необхідно вжити ряд дій:

? реєстрація обов'язково проводиться для всіх користувачів без винятку;

? після створення облікового запису користувач повинен пройти процедуру верифікації;

? потім створюється заявка на проведення тендеру або надсилається відгук;

? після цього учасники отримують доступ до аукціону та можуть продати або купити товар.

Реєстрацію можна провести на майданчику tender.uub.com.ua. На всі ці дії виділяється обмежена кількість часу. Користувач, що викладає оголошення, сам вибирає термін, протягом якого можна подати заявку. На час торгів найкраще мати постійний доступ до сервісу. Збільшити шанси на активну участь допоможе спеціальний додаток.

У чому переваги від роботи у сервісі?

Серед усіх позитивних сторін можна назвати істотну економію часу. Постачальник не витрачає час на рекламні акції, реалізацію та пошук покупців, а замовник одразу отримує постачальника товарів, які повністю відповідають усім вимогам та нормам. Додатково серед плюсів можна виділити такі варіанти:

? можливість суттєвої економії на рекламних компаніях та торгових приміщеннях;

? отримання постійних постачальників із товарами, що повністю відповідають потрібним нормам;

? можливість розширення клієнтської бази та отримання стабільних точок збуту;

? шанс на участь у тендерах на великий і маленький обсяг;

? одержання повністю прозорої угоди між сторонами;

? виключення можливості корупційних дій із боку замовника чи підприємця;

? виключення можливості впливу третіх осіб або держави на рішення про переможця;

? безпеку під час укладання угоди, оскільки всі користувачі перевірені.

Завдяки наявності всіх цих переваг система з вимушеної спочатку переходить в розряд зручної. Додатково підприємці та замовники отримали можливість для повного вилучення відряджень для участі в аукціонах, які могли проводитись у будь-яких містах України.



Категория: обо всём