Правила безпечного використання буксирувальних тросів


Опубликованно 05.07.2021 16:25

Правила безпечного використання буксирувальних тросів

Як в книжці писaнo

В Прaвилax дoрoжньoгo руxу нaписaнo дeкількa вaжливиx мoмeнтів стoсoвнo буксирувaння. Нaприклaд, тaм вказано, що галун для буксування авто повинна бути 4-6 метрів завдовжки. Ради візуального виділення тросу получи и распишись нього під час буксирування необхідно вішати світловідбивні прапорці (таблички) или ж сам трос має бути виготовлений зі світловідбивного матеріалу.

Також про гнучкого зчеплення легкових (авто)машина існують певні умови:

  • бери ТЗ, що буксирують, повинні бути справними рульове керування й гальма;
  • далеко не можна здійснювати буксирування під часок ожеледиці;
  • забороняється буксирувати більше одного ТЗ;
  • автомобіль, що виконує буксирування повинен бути повністю справним;
  • автомобіль, що виконує буксирування повинен їхати із включеним ближнім світлом фар;
  • автомобіль, який буксирують, повинен їхати вдень з включеною аварійно-світловою сигналізацією, якщо бортова снасть несправна - зі знаком аварійної зупинки під заднім склом, вночі - зі включеною аварійно-світловою сигналізацією і габаритними вогнями.

Що також варто врахувати интересах безпечного буксирування

З першого погляду здається, що буксування автомобиль - легка справа. І, якщо в багажнику є буксирувальна магнитолента для авто, а всі технічні вимоги ПДР дотримані, с правой стороны майже зроблена. Проте це ще безлюдный (=малолюдный) все. Варто зробити наступне:

  • домовтесь для умовні сигнали для комунікації;
  • заздалегідь домовтесь ради маршрут буксирування, його можливі зміни й завершення.

Водію, який виконує буксирування

  • розпочинайте рух как по нотам і повільно, щоб канат ради буксовки машини не порвався від різкого ривка, також і присутствие підвищенні передач;
  • періодично дивіться в дзеркало заднього виду, щоб безлюдный (=малолюдный) пропустити умовний сигнал від водія (авто)машина, яке буксуєте та й взагалі контролювати ситуацію;
  • гальмуйте анданте і повільно, щоб другий водій вчасно встиг зреагувати;
  • під часы поворотів беріть більший радіус, щоб ТЗ, який ви буксируєте, невыгодный наїхав на бордюр ли узбіччя;
  • на світлофорах зупиняйтесь маловыгодный перед самою стоп-лінією нежто авто, що попереду, поки стоїте, проїжджайте трохи спервоначала, щоб трос натягнувся - це полегшить початок руху;
  • рухайтесь зі швидкістю 40-50 км/время;
  • обирайте маршрут без різких підйомів і спусків.

Водію, мотор якого буксирують

  • вставте тангента у запалення і поверніть його, щоб під время руху не заблокувалось кермо;
  • быть можливості старайтеся тримати рычаг зчеплення - це допоможе зменшити навантаження возьми авто, що вас буксирує;
  • під полоса гальмування слідкуйте за тим, щоб клевка був натягнутий;
  • старайтесь бути максимально зосередженими, уважно стежте вслед за натягненням тросу та хальт-сигналами авто, що вам буксирує, адже дорожня ситуація може змінитися в до встречи-який момент і від вы вимагається миттєва реакція получи це.


Категория: Авто Приколы