Нове маркування шин: менше етикеток бiльше iнформацiї.


Опубликованно 20.03.2021 05:30

Нове маркування шин: менше етикеток бiльше iнформацiї.З трaвня 2021 рoку в Єврoсoюзі стaртує викoристaння нoвoї єврo-eтикeтки (нaклeйкa нa шини), якa дoзвoлить oтримувaти спoживaчaм більшe інфoрмaції прo шини, щo прoдaються в рoздрібній мeрeжі.

Нa новій євро-етикетці передбачені наступні зміни:

- з’будто поля для нанесення основної інформації. Це модель, модель шини, її типорозмір з індексами швидкості та вантажопідйомності;

- передбачено савах для артикулу (ідентифікатор типу шини);

- будуть модернізовані діаграми паливної економічності (опір коченню) і гальмівних властивостей получи и распишись мокрому асфальті. Рівень зовнішнього шуму в децибелах тепер позначається в числовому вигляді та літерами A, B та C, які інформують, що лубок належит до одного з трьох класів. Раніше замість літерного позначення застосовувалася діаграма вигляді звукових хвиль.

- з’обозначиться QR-код, який забезпечує перехід поперед бази даних EPREL (EPREL = Європейський реєстр маркування енергоефективності товарів). У ньому міститься інформаційний транспарант виробів. Це свого роду документ шини, де відображається все інформація, яка є на євро-етикетці, а також день початку і закінчення виробництва відповідної моделі шин. Такі інформаційні листи вносяться в базу даних EPREL виробниками шин індивідуально.

Завдяки QR коду держи новій євро-етикетці, споживачі також зможуть отримати прямий посещение до інформації про шини та зберегти її для своєму електронному носії. Передо реалізацією шин у країнах ЄС постачальник (виробник, імпортер, сертифікований представник) має зареєструвати шини. Реєстрація артиклів доступна з 12 жовтня 2020 року. Споживачі отримають подход до бази даних ERPEL з 1 травня 2021 року. Первоэлемент Даних буде доступна насквозь публічну веб-сторінку.

- також нова євро-етикетка отримала дві піктограми (3PMSF), які інформують оборона можливості цієї шини забезпечувати відповідні властивості сверху снігу, а у випадку з шинами типу С1 - і держи льоду.

- На новій етикетці класи від A давно C залишилися без змін. Шини во (избежание легкових автомобілів і комерційних фургонів, які раніше соответственно опору коченню і зчепленню возьми мокрій дорозі належали по класу тепер будуть перенесені прежде класу D. У свою чергу, шини, які раніше належали прежде класів F та G, будуть перенесені накануне класу E. Це робить етикетку більш зрозумілою.

Нові положення стосовно євро-етикеток також розповсюджуються і возьми шини для автобусів і вантажівок (шини типів С1, С2 и С3).

„Нове маркування шин повинно допомогти автовласникам вибирати більш економічні шини і отримати інформацію оборона гальмівні властивості на мокрому асфальті. Як для того кінцевих користувачів, так і про власників комерційного транспорту вибір шин з більш низьким опором коченню може повергнуть до істотної економії витрат сверху паливо, а також до зниження викидів відпрацьованих газів в атмосферу. Чітка інформація для зчіпні властивості на мокрій дорозі сприятиме підвищенню безпеки руху, а інформація относительно рівень шуму призначена интересах зниження шумності транспортних засобів, що особливо важливо в умовах швидкісних трас, які проходять при помощи населені пункти. Щоб наші українські клієнти могли отримати повну інформацію ради зміни, ми підготували про них детальну інформацію в вебсторінці https://www.continental.ua/legkovi/tires/нове-маркування-шин-єс/поширені-питання », - зазначив Стеня Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.

 

Возьми одну наклейку виробника менше

З січня 2021 року в регіоні EMEA, який охоплює Європу, Близький Схід і Африку, компані Continental почала використовувати тільки одну з двох наклейок виробника, які завжди використовувались возьми нових шинах. Завдяки цьому кроку виробник шин щорічно уникне необхідності позбавлятися відходів загальною вагою близько 110 колорит. Саме стільки доводиться утилізувати наклейок, обірваних в шинних центрах, в шиномонтажах, в торгових точках, а також сверху заводах з виробництва шин, мол також потрібно відправляти в отбросы захисну фольгу, на які спочатку були нанесені наклейки. Цікавий случай - сумарна фольга-підкладка і наклейки мають довжину близько 6,4 км, що більше ніж в три рази перевищує довжину бульвару держи Єлисейських полях в Парижі.

Клейка, від якої компаія вирішила відмовитися, мала логотип відповідного бренду, наприклад, Continental, Uniroyal, Semperit та Barum. Чтобы продавців шин ці наклейки спрощували процес їх пошуку получи и распишись складах в умовах поганого освітлення.

Інформація, необхідна в (видах продавців і покупців, така як марочка шини, типорозмір, артикул і інші дані, будуть перенесені нате євро-етикетку. Згідно із законодавством Європейського Союзу та деяких інших країн вона є обов'язковою. «Згідно українського законодавства - маркування ЄС в Україні приставки не- є обов’язковим. Однак українські споживачі можуть використовувати євро-етикетку як джерело інформації оборона властивості шини, які виробник надає з повною відповідальністю. Одночасно наявність маркування ЄС свідчить, що данная шина є оригінальною і відповідає всім європейським нормам безпеки» - підкреслює Степаня Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.



Категория: Авто Советы